Pomoc |
|
3. Jak korzystać z serwisu gmu.pl
- - rejestracja użytkownika
Każdy użytkownik serwisu gmu.pl, który chce dodawać ogłoszenia lub/i reklamować się na stronach serwisu gmu.pl musi dokonać darmowej rejestracji. W formularzu rejestracyjnym należy wybrać rodzaj użytkownika (osoba prywatna lub firma), podać swoje dane adresowe: imię, nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr tel. oraz adres email (będzie on również Państwa loginem do panelu „Moje konto”).Jeżeli zostanie wybrany rodzaj użytkownika jako FIRMA, należy dodatkowo podać nazwę firmy, nr NIP oraz osobę kontaktową. Aby dokończyć rejestracji należy wyrazić zgodę na zawarte w formularzu warunki. - - dodawanie ogłoszeń
Aby dodać ogłoszenie, należy się zalogować (po poprzedniej rejestracji). Z menu górnego wybrać przycisk „Dodaj ogłoszenie” lub w panelu „Moje konto” wybrać sekcje „Moje ogłoszenia” i za pomocą przycisku „+ dodaj ogłoszenie” przejść do formularza dodawania ogłoszenia. W formularzu należy wypełnić wszystkie wymagane pola. Prosimy zwrócić uwagę na poprawność wpisów. W przypadku błędnego wypełnienia któregoś z pól formularza system pokaże które pola zostały błędnie wypełnione.
Do ogłoszenia można dodać 3 zdjęcia. Zdjęcia muszą być w formacie .JPG lub .GIF. Inne formaty zdjęć będą odrzucane przez system. Waga (rozmiar pliku) zdjęcia w kb nie może przekraczać 600kb, zdjęcia o większej wadze będą odrzucane przez system.
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól i dodania zdjęć (dodanie zdjęć nie jest wymagane) należy przejść „dalej” do formularza wyboru typu ogłoszenia i wyboru dodatkowych opcji ogłoszenia. W tym formularzu wybieramy interesujące nas opcje i przechodzimy do ostatniego kroku, formularza wyboru sposobu płatności. Jeżeli na koncie są punkty system automatycznie pobierze punkty potrzebne do ogłoszenia. Aby ogłoszenie było widoczne na stronie należy to ogłoszenie aktywować. Opcja ta dostępna jest w panelu "Moje ogłoszenie". - - edycja ogłoszeń
Ogłoszenia już dodane (widoczne na liście w „Moje ogłoszenia) można edytować i uzupełniać. Aby edytować ogłoszenie należy na liście ogłoszeń wybrać przycisk edytuj i przejść do formularza edycji ogłoszenia. Po naniesieniu poprawek wybieramy przycisk edytuj i poprawki zostają zapisane. Edycja treści ogłoszenia jest darmowa. Tylko w przypadku przedłużenia ważności ogłoszenia i wyboru opcji dodatkowych pobrana zostanie opłata wg cennika ogłoszeń. O wielkości opłat poinformuje Państwa system edycji ogłoszenia. - - edycja danych użytkownika
W panelu „Moje konto” w zakładce „Moje dane” możemy edytować dane użytkownika podane przy rejestracji. Prosimy zwrócić uwagę na poprawność tych danych. A szczególną uwagę zwrócić na poprawność adresu email! Adres email jest loginem (nazwą użytkownika) potrzebnym do zalogowania się do systemu gmu.pl. - - dodawanie punktów
Aby dodać punkty (środek płatności w serwisie gmu.pl) w panelu „Moje konto” należy przejść do zakładki „Moje punkty”. Dla użytkowników często korzystających z giełdy maszyn używanych do wykupienia są Pakiety Promocyjne, które obniżają koszt zamieszczania ogłoszeń nawet o 50%! Jeżeli nie potrzebują Państwo dużej ilości punktów możecie Państwo wykupić ich dowolną ilość po naciśnięciu przycisku „doładuj swoje konto”. Należy wybrać tylko formę płatności: sms lub płatność przelewem.
|
|
|